Acasa -> Poze de la munte -> 14 mai 2011 -> Poza 15 [ Poze] - [ Articole] - [ Statistici] - [ Urmatoarea iesire]
15. Am parcat fetele la cabana (285 kB) [Index] - [<<] - [>>] - [Lista 14 mai 2011] - []
La ora 20.55 intram in Cabana Muntele Rosu, adica exact 10 ore de la inceputul traseului cand fetele zisesera ca ar prefera sa ajunga in Bucuresti pe la 8-9 seara la care eu comentasem 'desigur' dar adaugand in barba 'dupa ora coastei de Est' (a Statelor Unite, cu 6 ore inapoi fata de noi).

Impreuna cu Radu am inceput coborarea la liber prin padure pentru a recupera masina din Cheia; estimasem ca ne va lua o ora si exact asa a si fost, ajungand la masina la ora 22; parcursul nocturn prin padure mi-a placut mult, fiind o doza de adrenalina binevenita dupa traseul normal si cumintel de zi; Radu sustinea sa ne mentinem ceva mai sus fata de firul vaii la coborarea prin padure, eu am preferat sa ramanem cat mai aproape de apa pentru a minimiza riscul de cadere; pana la urma totul a fost bine si am avut parte si de o ora de mers pe noapte, asa cum imi place mie. Ultimii 2km de drum forestier pana la masina i-am facut fara lanterne, doar la lumina lunii - magic!

La 22 am plecat cu masina din Cheia si dupa ce am parcurs catastroficul drum de 4km pana la Muntele Rosu (teoretic asfaltat, practic un cosmar) ajungeam din nou la cabana la 22.30; intre timp fetele (inclusiv Monica ce nu apare in poza) plus catelul terminasera cina asa ca la 22.40 am plecat spre Bucuresti. Conducand incetisor si prudent putin dupa 1.20 intram in Bucuresti unde am avut surpriza sa vedem un numar imens de oameni pe strazi, fiind Noaptea Muzeelor; intai am lasat-o acasa pe Anisoara, apoi la ora 2 am coborat eu la Izvor; dupa 5km pe jos ajungeam acasa cu putin inainte de ora 3am (sau 9pm, ora coastei de Est ), foarte multumit dupa o excursie teribil de reusita.