Poze de la munte
Acasa -> Poze de la munte -> 14 mai 2016 [ Poze] - [ Articole] - [ Statistici] - [ Urmatoarea iesire]

Lista poze din 14 mai 2016

Doua ferrate si jumatate intr-o singura zi! De la statia superioara telecabinei Lecco - Piani d'Erna, aflata la circa 1300m altitudine am coborat putin pe traseul nr. 5 spre Passo del Fo (1280m altitudine); de aici am urcat pe prima via ferrata a zilei, Ferrata del Centenario pana in Pian Serrada la putin sub 1500m; de aici am mai urcat inca circa 250m pana la inceputul celei de-a doua via ferrata - de Franco Silvano pe care am parcurs-o singur (Adriana si Radu au urcat pe poteca paralela) pana pe Punta Cermenati, la 1875m altitudine cel mai inalt varf din masivul Resegone; dupa o pauza la cabanuta de langa varf am coborat inapoi spre Pian Serrada si inapoi spre Passo del Fo pe sentiero attrezato del Caminetto, un fel de "jumatate de via ferrata" care este paralela cu ferrata adevarata pe care am urcat. La final ne-am intors inapoi spre telcabina Erna tot pe poteca 5.