Acasa -> Poze de la munte -> 14 ianuarie 2017 -> Poza 10 [ Poze] - [ Articole] - [ Statistici] - [ Urmatoarea iesire]
10. La Pichetu rosu (438 kB) [Index] - [<<] - [>>] - [Lista 14 ianuarie 2017]
Ovidiu a preferat sa ramana peste noapte la cabana Diham si dupa o noapte linistita (si confortabila) acolo a revenit acasa a doua zi dupa-masa.

Restul de cinci am inceput urcusul-coborasul spre Busteni. Cand am trecut prin Pichetu Rosu la o ora de la plecarea din Cabana Diham mi-am zis ca suntem putin in intarziere (trebuia sa ajungem in Busteni la ora 21.45 pentru a prinde IR1538 intarziat 35min). Am continuat pe spre sud; urcusul de aproape 100m diferenta de nivel spre gura vaii Morarului ne-a cam taiat putin respiratia...

Deja la gura vaii Morarului eram putin intarziati si se prefigura o alergare dupa tren la final. Am sperat sa gasim poteca ce coboara pe la cantonul de vanatoare, de la circa 600m sud de la gura Vaii Morarului spre Gura Diham deschisa... si asa a fost! Am coborat astfel pe potecuta aceasta simpatica pana la gura Diham; la un moment dat, chiar inainte de a traversa apa Cerbului am pierdut urmele si am mers putin pe o potecuta facuta de o vulpe sau alt animalut... dar a fost bine!

Am ajuns la Gura Diham la ora 20.40, in timp lejer pentru a putea ajunge la tren chiar si mergand pe jos. Vlad a ramas la cabana sa caute un taxi in timp ce restul de patru am luat-o pe jos; pe la jumatatea drumului ne-a depasit Vlad cu taxiul si a mai luat inca doi; Radu si cu mine am fost grupul dur ce ajungeam pe jos in gara Busteni la ora 21.40, cu vreo 10 min inainte de trecerea trenului. Ce zi!