Acasa -> Poze de la munte -> 21 octombrie 2023 -> Poza 26 [ Poze] - [ Articole] - [ Statistici] - [ Urmatoarea iesire]
26. Pe unde am umblat astazi (795 kB) [Index] - [<<] - [>>] - [Lista 21 octombrie 2023]
Aventura noastra de astazi: De jos am luat telegondola Kreuzeckbahn crezand ca este de fapt telecabina Alpspitzbahn (greseala exclusiva a mea, restul doar m-au urmat fara se intrebe; si totusi stiam ca sunt doua telecabine/gondole acolo dar am crezut gresit ca suntem la cea buna!); undeva in timp ce urcam cu gondola am realizat greseala si am cautat solutii de indreptare, altele decat coborat in jos si cumparat un nou bilet dus-intors; am vazut intai ca aceasta gondola urca pana la circa 1600m si noi trebuiea sa ajungem la circa 2000m, apoi am vazut telecabina salvatoare Hochalmbahn care de la circa 1700m duce fix la capatul superior al telecabinei Alpspitz (cea pe care trebuia sa o luam initial). Asa ca am mers pe jos circa 1.5km si 100m diferenta de nivel de la statia superioara a Kreuzeckbahn pana la cea inferioara a Hochalmbahn; am avut si ghinion ca tocmai am ratat plecarea telecabinei asa ca am mai stat inca 15min pana la urmatoarea. In sfarsit ajunsi la 2000m+ in statia superioara a Alpspitzbahn am mers pe poteca 7 (via ferrata) pana sus in varf; coborarea a fost pe bucata comuna a potecilor 8/9/15 si apoi orizontal pe Nordwandsteig (poteca 8) inapoi la capatul de sus al telecabinei Alpspitz, indicat cu YOU ARE HERE.