Poze de la munte
Acasa -> Poze de la munte -> 29 mai 2004 [ Poze] - [ Articole] - [ Statistici] - [ Urmatoarea iesire]

Romana -- English

Lista poze din 29 mai 2004

Din nou am lasat masina la Piscu Negru; planul initial era sa ajungem la Refugiul Caltun prin firul superior al Caltunului apoi sa continuam pe creasta pana la Saua Capra de unde sa coboram spre Cabana Capra. Inserarea trebuia sa ne prinda undeva in mijlocul crestei. Prima parte a drumului, pana la Rf. Caltun , s-a desfasurat fara dificultati; nu ne-am dat seama ca ar fi cazul sa ne intoarcem din cauza zapezii abundente asa ca am continuat spre Capra . Undeva la mijlocul traseului de creasta, intre Vf. Laita si Turnul Paltinului, am inteles in sfarsit ca nu se poate continua si ne-am hotarat sa ne intoarcem. Era deja 3 noaptea si luna apusese... asa ca am stat 2 ore pe loc, pe o bezna absoluta, pana la 5. Si dupa ce am reluat marsul am mai avut probleme; am decis sa coboram din creasta prin Caldarea Mare a Paltinului ; aici stratul de zapada ne-a creat alte probleme. In fine, dupa multe aventuri, am ajuns cu bine la masina a doua zi la ora 13.30 (planul initial era sa ajungem la masina dupa miezul noptii - deci intarzierea a fost de peste 12 ore!).