Poze de la munte
Acasa -> Poze de la munte -> 20 august 2006 [ Poze] - [ Articole] - [ Statistici] - [ Urmatoarea iesire]

Romana -- English

Lista poze din 20 august 2006

Plecand cu ceva intarziere de acasa am reusit sa ajung cu masina abia la 12.30 la punctul Cojocaru pe valea Dambovitei. De aici am urcat pe valea Dragoslovenilor pana la cabana Garofita Pietrei Craiului de unde am continuat pana in braul ce merge paralel cu creasta principala . De aici am facut stanga pe la Umeri si am iesit in traseul Lanturilor un pic mai sus de Ref. Spirla ; . Mai departe am mers pe traseul meu favorit din muntii nostri - La Lanturi - pana in Saua Grind si apoi dreapta pe Creasta Sudica pana in Saua Funduri unde am ajuns la 20.15. Coborarea a vost pe valea Urzicii pana la Prepeleag unde, fiind ora 21, bezna coborase deja. A urmat o ora de coborat prin padure la lumina frontalei prin Crucea Granicerului pana la Cabana de Vanatoare ; de aici mai erau 3km de drum forestier pana la masina. O iesire frumoasa care mi-a luat 10 ore in locul celor 8 planificate de mine.