Poze de la munte
Acasa -> Poze de la munte -> 24 septembrie 2009 [ Poze] - [ Articole] - [ Statistici] - [ Urmatoarea iesire]

Romana -- English

Lista poze din 24 septembrie 2009

De mult vroiam sa strabat Brana Caprelor astfel ca am construit un traseu care sa o includa, reusind si sa schimb sapte semne de marcaj diferite intr-o singura zi; excursia a fost absolut superba, de mult nu mi-a mai placut atat de mult o iesire solitara. De la Busteni am plecat spre Poiana Costilei apoi pe sub munte pana la Pichetul Rosu unde am facut stanga spre Prepeleag ;. De aici am continuat pe oribila poteca spre Bucsoiu pana in debuseul superior al Branei Caprelor la 2277m altitudine. Am coborat Brana Caprelor pana in valea Malaesti la 1900m unde am intersectat traseul ce urca de la cabana Malaiesti spre Omu; l-am luat pana la baza hornului ce coboara din curmatura Hornurilor , aici parasind poteca marcata pentru a urca in horn ; din curmatura Hornurilor am coborat spre Stana din Gaura si apoi satul Simon al comunei Bran , incheind ziua cu un mars de 8km pe drum prin Simon pana la Bran-Centru. Brana Caprelor m-a deziluzionat putin, fiind o poteca fara nici un haz, in schimb mult mai mult mi-a placut coborarea pe valea Gaura, cu peisaje mult mai variate si teren strabatut lafel de variat.